24. 8. 2018

Srpen - 3. a 4. týden

V minulém článku jsem psala, jak se náš kolega Vojta chystal na cestu k moři. Popisovala jsem tři varianty jeho cesty, které se průběžně měnily. A která z toho nakonec vyšla, kterou absolvoval? Překvapivě žádnou. Svojí "grand tour" na poslední chvíli s kamarádem úplně změnili. Putovní cestu uskutečnili po České republice. Pěší přesuny prokládali autostopem. Myslím, že je to skvělá příprava na cestu k moři příští rok, což Vojto? 😉

To jsem navštívila bavorské město Regensburg (česky Řezno, ale tento překlad nemám ráda, proto budu dál používat Regensburg). Nikdy předtím jsem tam nebyla a musím konstatovat, že se mi Regensburg jako takový moc líbil. Historické centrum se dá v klidu celé pěšky projít, všude jsou krátké dochozí vzdálenosti, takže není kam spěchat.
Co mě trochu zklamalo, byl zámek Thurn-Taxis, jehož nádvoří je plné aut, potom známý Kamenný most z 12. století, který je ale opravený, i centrum UNESCO, od kterého jsem očekávala víc.
Naopak mě nadchl Neupfarrkirche a dóm sv. Petra, lodě na prudkém Dunaji a malý obchůdek s velkým výběrem štrůdlů s nejrůznějšími náplněmi. Dala jsem si limetkovo-čokoládový a byl skutečně moc dobrý. Až tam pojedu s našimi klienty na vánoční trhy, určitě je tam vezmu. 😃

A aby jim to nebylo líto, krátce se zmíním o našem principálovi a psycholožce. Náš principál kočovné společnosti Matouš byl na své dovolené v Řecku. A naše psycholožka Jana se byla znovu podívat v Laponsku.

Žádné komentáře:

Okomentovat