24. 2. 2020

Únor - 4. týden

Dneska je tomu právě 5 let, kdy Dana usedla do kancelářské židle v naší Agentuře. Náš šéf Matouše na to nezapomněl a předal jí tuto nádhernou kytici 😊
A co o těch 5 letech říká sama Dana?
"Uteklo to hrozně rychle. Připadá mi, že jsem do kancelářské židle usedla před týdnem 😄. Cestovní ruch jsem vystudovala a orientuju se v něm, takže jeho problematika nebyla pro mě nic nového. Musela jsem se ale naučit pracovat s naším počítačovým systémem a tak jsem ho občas "zavařila" 😁. Práce v cestovní kanceláři byla pro mě vysněná, takže se mi vlastně splnil sen. A je super, že nemusím sedět jen v kanceláři, ale některé poznávací zájezdy si odprůvoduju a občas vyjedu i jako zdravotník na školy v přírodě či adaptační kurzy. Zdravotničení mě také velmi baví. Nebudu se tajit tím, že jsem občas zažila i krušné chvíle a chtěla se vším seknout, ale přeci jen těch pozitivních je daleko víc a neměnila bych..."

Žádné komentáře:

Okomentovat